Twoje dane osobowe będą użyte do przetworzenia twojego zamówienia, obsługi twojej wizyty na naszej stronie oraz dla innych celów o których mówi nasza polityka prywatności.
Regulamin serwisu studniowkamaturalna.pl oraz społeczności Studniówka Maturalna
1. Postanowienia Ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu internetowego znajdującego się pod adresem internetowym https://studniowkamaturalna.pl/ (dalej również jako „Serwis”), prowadzonego przez Bright mind sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Nowy Świat 33/13 w Warszawie, 00-029 Warszawa, NIP: 5252918237, REGON: 522752575, KRS: 0000985907, e-mail: kontakt@studniowkamaturalna.pl (dalej również jako “Administrator”).
- Integralną częścią Serwisu, objętą w równym stopniu postanowieniami niniejszego regulaminu, jest prowadzona przez Administratora zamknięta społeczność pod adresem internetowym https://www.skool.com/studniowka-maturalna
- Każdy jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem przed skorzystaniem z Usługi. Korzystanie z Usługi jest możliwe pod warunkiem akceptacji Regulaminu.
2. Definicje
Określenia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
- Administrator – podmiot zarządzający i prowadzący Serwis (znajdujący się pod adresem internetowym https://studniowkamaturalna.pl/ oraz jego rozwinięciami, także https://www.skool.com/studniowka-maturalna), którym jest Bright mind sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Nowy Świat 33/13 w Warszawie, 00-029 Warszawa, NIP: 5252918237, REGON: 522752575, KRS: 0000985907, e-mail: kontakt@studniowkamaturalna.pl;
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która zawarła Umowę o świadczenie Usługi oraz osoba fizyczna, która ukończyła 13 rok życia i za zgodą i pod nadzorem rodzica lub opiekuna prawnego zawarła Umowę o świadczenie Usługi;
- Konto Klienta – przestrzeń sieciowa Klienta, powstająca w wyniku dokonania przez niego rejestracji zgodnie z postanowieniami Regulaminu, z której Klient może korzystać pod warunkiem pozostawania do niej zalogowanym;
- Korepetycje Grupowe – zajęcia grupowe na żywo w formie webinaru prowadzone przez Prowadzącego z wykorzystaniem dostosowanego do tego celu narzędzia;
- Materiały – wszelkie treści cyfrowe kontrolowane oraz udostępniane (pod adresem internetowym: https://studniowkamaturalna.pl lub jego subdomenami, rozwinięciami oraz https://www.skool.com/studniowka-maturalna) przez Administratora w dowolnej formie i zestawieniu, a w szczególności materiały audiowizualne, tekstowe, graficzne, fotograficzne oraz dźwiękowe, niezależnie od tego, czy stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1062 z późn. zm.). Dostęp do określonych Materiałów jest Klientowi przyznawany w wyniku zawarcia przez niego Umowy z Administratorem na Usługi Serwisu Studniówka Maturalna;
- Newsletter – elektroniczna gazetka wydawana periodycznie przez Administratora, w której zamieszczane są m.in. informacje na temat oferty i nowych produktów Serwisu;
- Okres Dostępu – określony przedział czasu, w którym Klient jest uprawniony do korzystania z Usługi;
- Opłata – określona w chwili zakupu kwota pieniężna, którą Klient zobowiązany jest uiścić za Usługę lub Pakiet. Opłata może mieć charakter jednorazowy albo cykliczny w zależności od rodzaju Usługi lub Pakietu jak i od wybranej przez Klienta formy płatności;
- Operator Płatności – podmiot świadczący usługi płatnicze w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 794 z późn. zm);
- Pakiet – zbiór Usług oferowanych przez Administratora.
- Prowadzący – osoba posiadająca odpowiednie kompetencje do prowadzenia zajęć z danego przedmiotu szkolnego na oznaczonym poziomie będącym podanym do wiadomości Klienta w Serwisie;
- Umowa – umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną, zawarta pomiędzy Klientem i Administratorem poprzez akceptację Regulaminu oraz dokonanie opłaty przez Klienta;
- Usługa – świadczenie Administratora oferowane w ramach Serwisu.
3. Opis Usług
- Studniówka Maturalna jest serwisem internetowym, w ramach którego świadczone są usługi edukacyjne, w szczególności przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty oraz egzaminu maturalnego na poziomie podstawowym i rozszerzonym.
- Usługi świadczone w Serwisie mogą być oferowane w formie Pakietów lub odrębnie i są odpłatne.
- W ramach Usługi mogą być wysyłane Klientom powiadomienia e-mail oraz SMS przypominające o istotnym terminie lub wydarzeniu.
- Dostęp do Usługi udzielany jest na czas określony podany przy zakupie określonej Usługi bądź Pakietu (Okres Dostępu).
- Administrator ma prawo dokonywać aktualizacji i rozwoju funkcjonalności Usługi i Serwisu, które nie wpływają negatywnie na prawa nabyte w związku z zawarciem Umowy.
4. Zawarcie umowy
- Usługa świadczona jest Klientowi na podstawie Umowy zawieranej pomiędzy Administratorem i Klientem na warunkach określonych w Serwisie oraz niniejszym Regulaminem.
- Umowa jest zawierana za pomocą środków porozumiewania się na odległość w formie elektronicznej.
- Zawarcie Umowy następuje poprzez wybór jednego z Pakietów oferowanych w Serwisie, a następnie dokonania płatności (w przypadku nowych Klientów połączonego z rejestracją oraz pierwszą akceptacją Regulaminu, w ramach którego zostaje utworzone Konto Klienta), z chwilą dokonania Opłaty przez Klienta na rzecz Administratora.
- Przy dokonywaniu rejestracji wymagane jest podanie przez Klienta:
- imienia i nazwiska;
- numeru telefonu;
- adresu e-mail;
- zanonimizowanej nazwy użytkownika (opcjonalnie);
- utworzenia hasła do Konta Klienta
- Administrator przekazuje Klientowi na trwałym nośniku poprzez e-mail potwierdzenie zawarcia Umowy na odległość. Odrębne potwierdzenie nie jest wysyłane w przypadku przedłużenia subskrypcji.
- Administrator ma prawo do zablokowania dostępu do Usługi lub wypowiedzenie Umowy ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku, gdy Klient korzysta z Usługi lub Serwisu niezgodnie z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami prawa, po uprzednim wezwaniu Klienta do zaprzestania naruszeń i bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu, w szczególności w przypadku współdzielenia konta lub udostępniania linków do Korepetycji Grupowych.
5. Płatności
- Wniesienie Opłaty odbywa się przez platformę Stripe, a Administrator wykorzystuje w tym celu dodatkowo usługę easycart.pl, w ramach której realizowana jest płatność (strona zakupu). Klient, podając dane na stronie zakupu, zgadza się na ich przekazanie do EasyCart oraz Stripe zgodnie z regulaminem i polityką prywatności. Te dokumenty są dostępne na stronie koszyka.
- Klient jest zobowiązany do terminowego wnoszenia Opłat za Usługę.
- Wysokość Opłaty jest określona przy opisie Usługi oferowanej w Serwisie i dostępna jest przed zawarciem Umowy. Wysokość Opłaty jest podana w formie brutto (tj. zawiera należny podatek VAT).
- Opłata za Usługę zamówioną w Serwisie może być dokonana w formie elektronicznej, w sposób wybrany przez Klienta, za pośrednictwem metod płatności dostępnych w easycart. Realizacja płatności, w tym elektronicznych realizowana jest przez Operatorów tych płatności na zasadach przez nich określonych.
- Po wybraniu Pakietu w Serwisie, w celu zawarcia Umowy, w tym opłacenia, po kliknięciu w odpowiedni przycisk, Klient zostanie przekierowany na odpowiednią podstronę easycart.
- W celu skorzystania z wszystkich funkcji easycart, w tym wnoszenia Opłat za Usługi Administratora za pośrednictwem easycart, Klient musi zarejestrować się w easycart, tj. założyć Konto i postępować zgodnie z regulaminem easycart dostępnym pod adresem https://www.easycart.pl/regulamin-dla-kupujacych.
- W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Usługi. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich i zagranicznych banków.
- Klient zobowiązany jest do wnoszenia Opłaty z góry.
- Za dzień dokonania zapłaty uważa się dzień uznania rachunku bankowego wskazanego przez Administratora.
6. Odstąpienie od Umowy
- Klient może w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, składając Administratorowi oświadczenie o odstąpieniu od Umowy poprzez wysyłkę pisma na adres: Bright mind sp. z o.o., ul. Nowy Świat 33/13 w Warszawie, 00-029 Warszawa, lub poprzez e-mail na adres kontakt@studniowkamaturalna.pl. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć też na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, dostępnym na studniowkamaturalna.pl. W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
- Świadczenie usługi rozpoczyna się w momencie zawarcia Umowy o świadczenie usług zgodnie z par. 5 niniejszego Regulaminu tzn. od tego momentu rozpoczyna się bieg okresu, na który został wykupiony dostęp do Materiałów.
- Konsumentowi zgodnie z art. 38 pkt. 13 ustawy, o której mowa w ust. 1, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Jednak Klientom, którzy zakupili Usługę na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem się pierwszego egzaminu maturalnego w Polsce, przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy – §6 ust. 1 stosuje się odpowiednio.
7. Korepetycje Grupowe
- W ramach Serwisu mogą być oferowane Korepetycje Grupowe (osobno lub w Pakietach), które odbywają się w grupach w formie webinaru w terminach podanych na Koncie Klienta.
- Dołączenie do Korepetycji Grupowych odbywa się za pomocą linku znajdującego się na Koncie Klienta obok terminu spotkania odsyłającego do platformy webinarowej, na której odbywają Korepetycje Grupowe. Klienci uczestniczący w zajęciach podają przy dołączeniu do webinaru nick, którym chcą się posługiwać w jego trakcie, który jest widoczny dla prowadzącego oraz pozostałych uczestniczących.
- Dołączenie do Korepetycji Grupowych możliwe jest jedynie przy użyciu e-maila podanego w trakcie rejestracji Konta Klienta. Uczestnicy używający innego e-maila zostaną usunięci z webinaru i zablokowani.
- W czasie trwania Korepetycji Grupowych Klienci uczestniczący w webinarze mają do dyspozycji czat, za pośrednictwem którego mogą się porozumiewać z prowadzącym oraz innymi uczestnikami webinaru.
- Korepetycje Online są nagrywane.
- Nagrania są udostępniane Klientom w Serwisie.
- Klienci uczestniczący w Korepetycjach Grupowych są zobowiązani do przestrzegania zasad kultury osobistej. W przypadku wysyłania na czacie webinaru haseł lub komentarzy niekulturalnych, wulgarnych lub obraźliwych Prowadzący może podjąć decyzję o wykluczeniu Klienta z zajęć. Wykluczenie Klienta z zajęć jest podstawą do wypowiedzenia Umowy przez Administratora ze skutkiem natychmiastowym.
- Niedopuszczalne jest udostępnianie linków do Korepetycji Online lub współdzielenie konta, które również jest podstawą do wypowiedzenia Umowy przez Administratora ze skutkiem natychmiastowym.
- Brak uczestnictwa w zajęciach online nie jest podstawą do żądania zwrotu części lub całości Opłaty.
8. Wymagania sprzętowe
Możliwość zawarcia przez Klienta Umowy oraz korzystania przez niego z Usługi jest uzależniona od posługiwania się przez Klienta w tych celach komputerem, który posiada dostęp do Internetu oraz spełniającym wymagania techniczne opisane poniżej:
- zainstalowana aktualna lub jedna z dwóch poprzednich wersji przeglądarek wymienionych poniżej, jeśli nie jest zaznaczone inaczej, na systemach operacyjnych Windows 10, Windows 11, Mac OSX 10.12+, z włączoną obsługą plików „cookies” oraz JavaScript:
-
- Mozilla Firefox;
- Opera;
- Google Chrome;
- Microsoft Edge;
- Apple Safari, jeżeli wersja jest wyższa niż 10.0;
9. Newsletter
- Każdy ma możliwość zaprenumerowania Newslettera.
- Newsletter jest wysyłany wyłącznie do osób, które wyraziły chęć jego otrzymywania.
- Prenumerujący zapisujący się do Newslettera wyraża zgodę na dostarczanie do niego przez Administratora korespondencji drogą elektroniczną.
- Prenumerujący ma prawo w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera. W tym celu należy skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: kontakt@studniowkamaturalna.pl lub skorzystać linku do rezygnacji znajdującego się w każdym mailu marketingowym.
10. Prawa autorskie
- Materiały podlegają ochronie prawnej, w szczególności na mocy ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także przepisów o ochronie baz danych.
- Prawami autorskimi i prawami pokrewnymi do Materiałów dysponuje Bright mind sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Nowy Świat 33/13 w Warszawie, 00-029 Warszawa, NIP: 5252918237, REGON: 522752575, KRS: 0000985907.
- Klient uprawniony jest do korzystania z Usług jedynie do własnego użytku osobistego.
- Rozpowszechnianie, utrwalanie, kopiowanie, trwałe zwielokrotnianie lub jakakolwiek inna forma ingerencji przez Klienta w Materiały, która byłaby sprzeczna z prawem lub postanowieniami Regulaminu, jest zabroniona i może skutkować odpowiedzialnością cywilną i karną.
- Klient nie jest uprawniony do publicznego ani komercyjnego udostępniania Usług lub ich elementów w jakiejkolwiek formie.
11. Odpowiedzialność
- Korzystanie przez Klienta z Usługi nie gwarantuje zdania egzaminu ósmoklasisty lub egzaminu maturalnego.
- Administrator odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi w zakresie określonym postanowieniami Regulaminu oraz obowiązującymi przepisami prawa.
- Niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi przez Administratora nie powodują okoliczności niezależne od Administratora, w szczególności: (a) niesprawność sprzętu należącego do Klienta, (b) ograniczenie lub zakłócenia w dostępie do sieci Internet lub (c) inne zakłócenia w korzystaniu z Usługi wynikające ze sprzecznego z Regulaminem lub zaniechania Klienta.
12. Reklamacje
- W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi przez Administratora lub nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu świadczenia Usługi, Klient ma prawo złożyć reklamację.
- Reklamacje mogą być składane przez Klienta pisemnie na adres korespondencyjny Administratora lub elektronicznie na adres kontakt@studniowkamaturalna.pl.
- W reklamacji Klient powinien wskazać jej przedmiot, a także okoliczności uzasadniające reklamację oraz przekazać dane umożliwiające kontakt z Klientem (np.: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu kontaktowego lub adres poczty elektronicznej). Administrator może zwrócić się do Klienta o podanie dodatkowych informacji, niezbędnych do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Administratora niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od otrzymania reklamacji.
- Brak udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania uważa się za jej uznanie.
- W sytuacji, gdy reklamacja nie zawiera danych umożliwiających kontakt z Klientem, Administrator jest uprawniony do pozostawienia jej bez rozpatrzenia.
- Klient, który zawarł z Administratorem Umowę jako konsument, czyli osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, może korzystać z pozasądowej możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy internetowej ODR Unii Europejskiej umożliwiającej składanie reklamacji i dochodzenie roszczeń związanych ze wskazaną Umową, która to platforma ODR Unii Europejskiej znajduje się na stronie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Klient ma również prawo do złożenia reklamacji w ramach „Gwarancji Zdanej Matury” udzielonej przez Administratora w Serwisie. „Gwarancja Zdanej Matury” to zapewnienie przez Administratora osiągnięcia przez Klienta wyniku większego, bądź równego 30% na pisemnym egzaminie maturalnym, na jednym z przedmiotów na poziomie podstawowym z zakresu: język polski, matematyka, język angielski. Do złożenia reklamacji i uzyskania zwrotu środków w ramach „Gwarancji Zdanej Matury” kwalifikuje się Klient, który spełnia wszystkie poniższe warunki:
- Przystąpił do egzaminu maturalnego w 2025 roku, w terminie głównym, a następnie poprawkowym, i otrzymał oficjalny wynik poniżej 30% z pisemnej części egzaminu maturalnego z jednego lub kilku przedmiotów na poziomie podstawowym;
- Wykupił i opłacił Pakiet w Serwisie www.studniowkamaturalna.pl obejmujący Gwarancję Zdanej Matury, z których oficjalny wynik jest poniżej 30%;
- Opłacał i utrzymywał aktywne członkostwo w społeczności Studniówka Maturalna (pod adresem internetowym https://www.skool.com/studniowka-maturalna) nieprzerwanie przez 3 miesiące (minimum 93 dni aktywnej subskrypcji).
- Przerobił wszystkie domyślnie dostępne kursy online, realizując je w 100% i odznaczając tą aktywność na swoim koncie, przed 30 kwietnia 2025 roku. Zapis dotyczy kursów dostępnych dla każdego zalogowanego użytkownika tj.
- “Język polski – kurs maturalny”
- “Matematyka – kurs maturalny”
- “Język angielski – kurs maturalny”
- “Język polski – opracowania PDF”
- “Matematyka – opracowania PDF”
- “Język angielski – opracowania PDF”
- W terminie 7 dni od otrzymania oficjalnych wyników matury głównej i/lub poprawkowej w roku 2025 zgłosił reklamację, przesyłając mailowo na adres kontakt@studniowkamaturalna.pl dane poświadczające o kwalifikacji do uzyskania zwrotu: potwierdzenie zamówienia w Serwisie, oficjalne potwierdzenie wyników maturalnych oraz wniosek o skorzystanie z Gwarancji Zdanej Matury.
Reklamacje w ramach “Gwarancji Zdanej Matury” rozpatrywane są na zasadach ogólnych, opisanych w ust. 3-7, par. 12 niniejszego Regulaminu.
13. Postanowienia końcowe
- Regulamin Serwisu wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2024 r.
- Regulamin jest udostępniany za pośrednictwem Serwisu nieodpłatnie przed zawarciem Umowy oraz na każde żądanie Klienta, w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie Regulaminu.
- Regulamin może podlegać zmianom, w przypadku zmiany prawa lub warunków świadczenia Usługi. Wszelkie zmiany Regulaminu zostaną podane do wiadomości Klientów mailowo oraz poprzez ich opublikowanie w Serwisie, w tym pod adresem studniowkamaturalna.pl. W przypadku gdy Klient nie akceptuje zmiany Regulaminu jest uprawniony do wypowiedzenia Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, nie później niż w terminie 14 dni od poinformowania o zmianie.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa.
- Bright mind sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Nowy Świat 33/13 w Warszawie, 00-029 Warszawa, NIP: 5252918237, REGON: 522752575, KRS: 0000985907, e-mail: kontakt@studniowkamaturalna.pl, jest administratorem danych osobowych Klientów. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania plików cookies określone zostały w Polityce Prywatności, dostępnej w Serwisie.